...cada dia un detall més...
dissabte, 28 de desembre del 2013
dissabte, 21 de desembre del 2013
dilluns, 16 de desembre del 2013
Quadres, rectangles...
Què us suggereix la imatge? Quadres de colors..., el cel quadriculat? ... El mar quadriculat?... Una estora !!! Tornem a tenir l'estora al menjador gairebé 6 mesos després!.
dijous, 28 de novembre del 2013
Ja tenim la mampara de la dutxa!!
Transparent i translúcida a la vegada i amb un suport blanc, ahir la va estrenar l'Enric i avui jo!!!, ja no hi haurà rius d'aigua corrent per casa !!!, ni haurem de còrrer amb el "motxo".
De mica en mica...
De mica en mica...
diumenge, 1 de setembre del 2013
dijous, 29 d’agost del 2013
dijous, 22 d’agost del 2013
dimarts, 20 d’agost del 2013
SENYAL-SENYERA
Els constructors quan arriben al punt més alt, i no hi ha hagut cap ferit, posen una senyera... nosaltres, el cap de setmana, hem tornat a posar la nostra al balcó.
dissabte, 10 d’agost del 2013
CAP DE SETMANA
Les formiguetes han continuat pintant i endreçant.
O bé qui va comptar els metres a pintar es va equivocar, o el de la botiga va pensar poca pintura, o el que pinta en gasta molta, perquè se'ns ha acabat i n'hem hagut de comprar més...!
O bé qui va comptar els metres a pintar es va equivocar, o el de la botiga va pensar poca pintura, o el que pinta en gasta molta, perquè se'ns ha acabat i n'hem hagut de comprar més...!
dijous, 8 d’agost del 2013
Un senyal ?
Aquesta tarda s'ha produit un fenomen meteorològic molt especial (doble), serà un senyal... referent a la finalització de les obres?
DIA 35
Avui l'Eusebi ja ha acabat la seva feina, la posat els llums a la cuina i la galeria, i ha instal·lat la pica del bany.
Mica en mica tots els industrials han anat acabant.
I les "formiguetes" van netejant i posant les coses al seu lloc.
Mica en mica tots els industrials han anat acabant.
I les "formiguetes" van netejant i posant les coses al seu lloc.
dimarts, 6 d’agost del 2013
dilluns, 5 d’agost del 2013
DIA 33 (MATÍ)
Ja fa 7 setmanes que vam començar les obres, aquesta hauria d'ésser la setmana d'anar acabant habitacions... al final de la setmana us ho explicarem.
La Magda ha anat fent neteja dels llocs on ja s'han acabat les obres.
La Magda ha anat fent neteja dels llocs on ja s'han acabat les obres.
CAP DE SETMANA
La majoria dels industrials ha acabat, ara ens toca el torn, imagineu fent què?...
Hem après què era la "imprimació" i que les dues passades de pintura s'han de fer en sentits perpendiculars.
Hem après què era la "imprimació" i que les dues passades de pintura s'han de fer en sentits perpendiculars.
No us acosteu gaire que sinó també us embolicarem !!!
divendres, 2 d’agost del 2013
dijous, 1 d’agost del 2013
DIA 31
Quan arriba l'agost "s'acaba el món" i tot són corredisses per : acabar les feines, deixar els "marrons" als que queden i cobrar...
A casa ha vingut l'industrial del Pladur i ha fet el del bany, el calaixó de la nostra habitació. Ahir ja va fer el de la galeria.
Mentre l'Eusebi continua amb les instal·lacions d'aigua i gas.
A casa ha vingut l'industrial del Pladur i ha fet el del bany, el calaixó de la nostra habitació. Ahir ja va fer el de la galeria.
Mentre l'Eusebi continua amb les instal·lacions d'aigua i gas.
dimecres, 31 de juliol del 2013
DIA 30
Avui ens han portat els marbres de la cuina.
Ostres, ara si que sembla una cuina de debó !!!
i al lavabo petit ja tenim el moble nou instal·lat
dimarts, 30 de juliol del 2013
divendres, 26 de juliol del 2013
dimecres, 24 de juliol del 2013
dimarts, 23 de juliol del 2013
dilluns, 22 de juliol del 2013
DIA 23
Comencem la cinquena setmana d'obres, els paletes ja van acabar i ara falta : el marbre, col·locar els electrodomèstics, la finestra de la nostra habitació i acabar de fer els falsos sostres.
Mentre, silenciosament, filets de colors van esmunyint-se per la canonades negres i grogues que va posant l'Eusebi.
.
Mentre, silenciosament, filets de colors van esmunyint-se per la canonades negres i grogues que va posant l'Eusebi.
.
diumenge, 21 de juliol del 2013
CAP DE SETMANA
És cap de setmana, i cap dels industrials ha hagut de venir a avançar feina. Sols dues formiguetes van netejant i endreçant.
Fins i tot les formiguetes es prenen un descans...
Fins i tot les formiguetes es prenen un descans...
divendres, 19 de juliol del 2013
dimecres, 17 de juliol del 2013
dimarts, 16 de juliol del 2013
DIA 19 (tarda)
Aquesta tarda ja hem tingut el lavabo petit totalment operatiu!!
I les obres al lavabo gran comencen a tenir "color".
I les obres al lavabo gran comencen a tenir "color".
DIA 19 (matí)
Ahir el bloc es va merèixer dos comentaris (un de matí i l'altre de tarda) ja que les novetats ho obligaven.
Avui ha vingut un altre proveïdor, en Federico, ha pres mides pels marbres de la cuina.
Mentre, el José ha acabat de muntar els armaris i l'equip del José Ma. i l'Eusebi han treballat al bany i al lavabo petit.
Avui ha vingut un altre proveïdor, en Federico, ha pres mides pels marbres de la cuina.
Mentre, el José ha acabat de muntar els armaris i l'equip del José Ma. i l'Eusebi han treballat al bany i al lavabo petit.
DIA 18 (tarda)
Ostes, si que se'n fa de feina quan la gent és decidida!!.
El José ha muntat totes l'estructura dels mobles, el José Ma. (i la seva colla) han arrebossat el bany i l'Eusebi ha preparat totes les canalitzacions per a que demà el José Ma. pugui enrajolar.
El José ha muntat totes l'estructura dels mobles, el José Ma. (i la seva colla) han arrebossat el bany i l'Eusebi ha preparat totes les canalitzacions per a que demà el José Ma. pugui enrajolar.
dilluns, 15 de juliol del 2013
DIA 18 (matí)
Comença una altra setmana, en portem 4 !!.
Avui m'he quedat a casa ja que porten els mobles de l'IKEA, una persona molt atenta (en José) s'encarregarà del muntatge.
Aquest matí hem pres la darrera dutxa al bany, el José Ma. i la seva colla el desmuntaran durant el dia d'avui.
Ara si que estarem en precari...
Però va avançant, per una banda ja s'omple la cuina, i per l'altra desapareix el bany.
Avui m'he quedat a casa ja que porten els mobles de l'IKEA, una persona molt atenta (en José) s'encarregarà del muntatge.
Aquest matí hem pres la darrera dutxa al bany, el José Ma. i la seva colla el desmuntaran durant el dia d'avui.
Ara si que estarem en precari...
Però va avançant, per una banda ja s'omple la cuina, i per l'altra desapareix el bany.
diumenge, 14 de juliol del 2013
divendres, 12 de juliol del 2013
dijous, 11 de juliol del 2013
DIA 15
Avui hi havia més gent a la cuina que en un dia normal quan hi som tots.
El sostre ja està posat...
i la rajola comença tenir la borada.
El sostre ja està posat...
i la rajola comença tenir la borada.
dimecres, 10 de juliol del 2013
dimarts, 9 de juliol del 2013
dilluns, 8 de juliol del 2013
DIA 12
Comença la tercera setmana d'obres, quines sorpreses ens donarà?...
Les rajoles comencen a envair-ho tot!
Les rajoles comencen a envair-ho tot!
dissabte, 6 de juliol del 2013
DIA 11
Novament ha estat necessari que l'Eusebi vingués en dissabte per poder treballar amb tranquilitat.
Les canalitzacions ja comencen a tenir fils !!
Les canalitzacions ja comencen a tenir fils !!
divendres, 5 de juliol del 2013
dijous, 4 de juliol del 2013
DIA 09
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


























