dilluns, 5 d’agost del 2013

CAP DE SETMANA

La majoria dels industrials ha acabat, ara ens toca el torn, imagineu fent què?...

Hem après què era la "imprimació" i que les dues passades de pintura s'han de fer en sentits perpendiculars.


No us acosteu gaire que sinó també us embolicarem !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada