Fem obres a casa !!
dijous, 28 de novembre del 2013
Ja tenim la mampara de la dutxa!!
Transparent i translúcida a la vegada i amb un suport blanc, ahir la va estrenar l'Enric i avui jo!!!, ja no hi haurà rius d'aigua corrent per casa !!!, ni haurem de còrrer amb el "motxo".
De mica en mica...
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)