dimecres, 31 de juliol del 2013

DIA 30

Avui ens han portat els marbres de la cuina.

Ostres, ara si que sembla una cuina de debó !!!

 

i al lavabo petit ja tenim el moble nou instal·lat 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada