Fem obres a casa !!

dissabte, 28 de desembre del 2013

MÉS DETALLS...

...cada dia un detall més...

Publicat per Ramon Arxer i Galabert a 14:51 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

dissabte, 21 de desembre del 2013

DETALL AL BANY

Fa gairebé 6 mesos que van començar les obres i anem posant detalls per tot arreu...
Avui al bany.

Publicat per Ramon Arxer i Galabert a 18:37 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

dilluns, 16 de desembre del 2013

Quadres, rectangles...

Què us suggereix la imatge? Quadres de colors..., el cel quadriculat? ... El mar quadriculat?... Una estora !!! Tornem a tenir l'estora al menjador gairebé 6 mesos després!.


Publicat per Ramon Arxer i Galabert a 17:02 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2014 (1)
    • ►  de gener (1)
  • ▼  2013 (55)
    • ▼  de desembre (3)
      • MÉS DETALLS...
      • DETALL AL BANY
      • Quadres, rectangles...
    • ►  de novembre (1)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’agost (13)
    • ►  de juliol (28)
    • ►  de juny (9)

Dades personals

Ramon Arxer i Galabert
Visualitza el meu perfil complet
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.