Fem obres a casa !!

dijous, 4 de juliol del 2013

DIA 09


Avui un nou col·laborador ha entrat en escena, en Jordi el serraller, i ha posat tota la fusteria d'alumini de la galeria !!.



Publicat per Ramon Arxer i Galabert a 17:30
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2014 (1)
    • ►  de gener (1)
  • ▼  2013 (55)
    • ►  de desembre (3)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’agost (13)
    • ▼  de juliol (28)
      • DIA 30
      • DIA 29
      • DIA 28
      • DIA 27
      • DIA 26
      • DIA 25
      • DIA 24
      • DIA 23
      • CAP DE SETMANA
      • DIA 22
      • DIA 21
      • DIA 20
      • DIA 19 (tarda)
      • DIA 19 (matí)
      • DIA 18 (tarda)
      • DIA 18 (matí)
      • DIA 17
      • DIA 16
      • DIA 15
      • DIA 14
      • DIA 13
      • DIA 12
      • DIA 11
      • DIA 10
      • DIA 09
      • DIA 08
      • DIA 07
      • DIA 06
    • ►  de juny (9)

Dades personals

Ramon Arxer i Galabert
Visualitza el meu perfil complet
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.