dimarts, 16 de juliol del 2013

DIA 19 (matí)

Ahir el bloc es va merèixer dos comentaris (un de matí i l'altre de tarda) ja que les novetats ho obligaven.

Avui ha vingut un altre proveïdor, en Federico, ha pres mides pels marbres de la cuina.

Mentre, el José ha acabat de muntar els armaris i l'equip del José Ma. i l'Eusebi han treballat al bany i al lavabo petit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada