dijous, 28 de novembre del 2013

Ja tenim la mampara de la dutxa!!

Transparent i translúcida a la vegada i amb un suport blanc, ahir la va estrenar l'Enric i avui jo!!!, ja no hi haurà rius d'aigua corrent per casa !!!, ni haurem de còrrer amb el "motxo".

De mica en mica...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada