Com dirien els Dupond... jo encara diria més...
Fem obres a casa !!
dissabte, 11 de gener del 2014
dissabte, 28 de desembre del 2013
dissabte, 21 de desembre del 2013
dilluns, 16 de desembre del 2013
Quadres, rectangles...
Què us suggereix la imatge? Quadres de colors..., el cel quadriculat? ... El mar quadriculat?... Una estora !!! Tornem a tenir l'estora al menjador gairebé 6 mesos després!.
dijous, 28 de novembre del 2013
Ja tenim la mampara de la dutxa!!
Transparent i translúcida a la vegada i amb un suport blanc, ahir la va estrenar l'Enric i avui jo!!!, ja no hi haurà rius d'aigua corrent per casa !!!, ni haurem de còrrer amb el "motxo".
De mica en mica...
De mica en mica...
diumenge, 1 de setembre del 2013
dijous, 29 d’agost del 2013
Subscriure's a:
Missatges (Atom)