dissabte, 21 de desembre del 2013

DETALL AL BANY

Fa gairebé 6 mesos que van començar les obres i anem posant detalls per tot arreu...
Avui al bany.

dilluns, 16 de desembre del 2013

Quadres, rectangles...

Què us suggereix la imatge? Quadres de colors..., el cel quadriculat? ... El mar quadriculat?... Una estora !!! Tornem a tenir l'estora al menjador gairebé 6 mesos després!.


dijous, 28 de novembre del 2013

Ja tenim la mampara de la dutxa!!

Transparent i translúcida a la vegada i amb un suport blanc, ahir la va estrenar l'Enric i avui jo!!!, ja no hi haurà rius d'aigua corrent per casa !!!, ni haurem de còrrer amb el "motxo".

De mica en mica...

diumenge, 1 de setembre del 2013