dijous, 8 d’agost del 2013

DIA 35

Avui l'Eusebi ja ha acabat la seva feina, la posat els llums a la cuina i la galeria, i ha instal·lat la pica del bany.
Mica en mica tots els industrials han anat acabant.

I les "formiguetes" van netejant i posant les coses al seu lloc.


  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada