dissabte, 10 d’agost del 2013

CAP DE SETMANA

Les formiguetes han continuat pintant i endreçant.
O bé qui va comptar els metres a pintar es va equivocar, o el de la botiga va pensar poca pintura, o el que pinta en gasta molta, perquè se'ns ha acabat i n'hem hagut de comprar més...!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada