Comença una altra setmana, en portem 4 !!.
Avui m'he quedat a casa ja que porten els mobles de l'IKEA, una persona molt atenta (en José) s'encarregarà del muntatge.
Aquest matí hem pres la darrera dutxa al bany, el José Ma. i la seva colla el desmuntaran durant el dia d'avui.
Ara si que estarem en precari...
Però va avançant, per una banda ja s'omple la cuina, i per l'altra desapareix el bany.