dijous, 29 d’agost del 2013
dijous, 22 d’agost del 2013
dimarts, 20 d’agost del 2013
SENYAL-SENYERA
Els constructors quan arriben al punt més alt, i no hi ha hagut cap ferit, posen una senyera... nosaltres, el cap de setmana, hem tornat a posar la nostra al balcó.
dissabte, 10 d’agost del 2013
CAP DE SETMANA
Les formiguetes han continuat pintant i endreçant.
O bé qui va comptar els metres a pintar es va equivocar, o el de la botiga va pensar poca pintura, o el que pinta en gasta molta, perquè se'ns ha acabat i n'hem hagut de comprar més...!
O bé qui va comptar els metres a pintar es va equivocar, o el de la botiga va pensar poca pintura, o el que pinta en gasta molta, perquè se'ns ha acabat i n'hem hagut de comprar més...!
dijous, 8 d’agost del 2013
Un senyal ?
Aquesta tarda s'ha produit un fenomen meteorològic molt especial (doble), serà un senyal... referent a la finalització de les obres?
DIA 35
Avui l'Eusebi ja ha acabat la seva feina, la posat els llums a la cuina i la galeria, i ha instal·lat la pica del bany.
Mica en mica tots els industrials han anat acabant.
I les "formiguetes" van netejant i posant les coses al seu lloc.
Mica en mica tots els industrials han anat acabant.
I les "formiguetes" van netejant i posant les coses al seu lloc.
dimarts, 6 d’agost del 2013
dilluns, 5 d’agost del 2013
DIA 33 (MATÍ)
Ja fa 7 setmanes que vam començar les obres, aquesta hauria d'ésser la setmana d'anar acabant habitacions... al final de la setmana us ho explicarem.
La Magda ha anat fent neteja dels llocs on ja s'han acabat les obres.
La Magda ha anat fent neteja dels llocs on ja s'han acabat les obres.
CAP DE SETMANA
La majoria dels industrials ha acabat, ara ens toca el torn, imagineu fent què?...
Hem après què era la "imprimació" i que les dues passades de pintura s'han de fer en sentits perpendiculars.
Hem après què era la "imprimació" i que les dues passades de pintura s'han de fer en sentits perpendiculars.
No us acosteu gaire que sinó també us embolicarem !!!
divendres, 2 d’agost del 2013
dijous, 1 d’agost del 2013
DIA 31
Quan arriba l'agost "s'acaba el món" i tot són corredisses per : acabar les feines, deixar els "marrons" als que queden i cobrar...
A casa ha vingut l'industrial del Pladur i ha fet el del bany, el calaixó de la nostra habitació. Ahir ja va fer el de la galeria.
Mentre l'Eusebi continua amb les instal·lacions d'aigua i gas.
A casa ha vingut l'industrial del Pladur i ha fet el del bany, el calaixó de la nostra habitació. Ahir ja va fer el de la galeria.
Mentre l'Eusebi continua amb les instal·lacions d'aigua i gas.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)





