Quan arriba l'agost "s'acaba el món" i tot són corredisses per : acabar les feines, deixar els "marrons" als que queden i cobrar...
A casa ha vingut l'industrial del Pladur i ha fet el del bany, el calaixó de la nostra habitació. Ahir ja va fer el de la galeria.
Mentre l'Eusebi continua amb les instal·lacions d'aigua i gas.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada