dissabte, 6 de juliol del 2013

DIA 11

Novament ha estat necessari que l'Eusebi vingués en dissabte per poder treballar amb tranquilitat.
Les canalitzacions ja comencen a tenir fils !!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada