Fem obres a casa !!

diumenge, 1 de setembre del 2013

DETALLET...

...a detallet, les habitacions intervingudes van adquirint la forma final.


Publicat per Ramon Arxer i Galabert a 20:05 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2014 (1)
    • ►  de gener (1)
  • ▼  2013 (55)
    • ►  de desembre (3)
    • ►  de novembre (1)
    • ▼  de setembre (1)
      • DETALLET...
    • ►  d’agost (13)
    • ►  de juliol (28)
    • ►  de juny (9)

Dades personals

Ramon Arxer i Galabert
Visualitza el meu perfil complet
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.