dimarts, 20 d’agost del 2013

SENYAL-SENYERA

Els constructors quan arriben al punt més alt, i no hi ha hagut cap ferit, posen una senyera... nosaltres, el cap de setmana, hem tornat a posar la nostra al balcó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada