Fem obres a casa !!

dimarts, 6 d’agost del 2013

DIA 34

Després d'un matí netejant, per la tarda es poden anar omplint forats.

Publicat per Ramon Arxer i Galabert a 20:16
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2014 (1)
    • ►  de gener (1)
  • ▼  2013 (55)
    • ►  de desembre (3)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  de setembre (1)
    • ▼  d’agost (13)
      • CUINA A PLE RENDIMENT
      • NOUS ESPAIS, NOVES UTILITATS
      • SENYAL-SENYERA
      • CAP DE SETMANA
      • Un senyal ?
      • DIA 36
      • DIA 35
      • DIA 34
      • DIA 33 (VESPRE)
      • DIA 33 (MATÍ)
      • CAP DE SETMANA
      • DIA 32
      • DIA 31
    • ►  de juliol (28)
    • ►  de juny (9)

Dades personals

Ramon Arxer i Galabert
Visualitza el meu perfil complet
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.