Fem obres a casa !!
dilluns, 1 de juliol del 2013
DIA 06
Comença una nova setmana, aquesta sencera, i les obres van continuant.
Aquesta imatge es podria titular
finestra cap a la llibertat
, ja que la finestra de l'habitació de convidats ja no té la reixa que hi havia.
Tampoc tenim l'estructura d'alumini a la galeria de la cuina.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada