dimarts, 25 de juny del 2013

Ja hem començat !!!

Avui, l'endemà de Sant Joan, han "aterrat" a casa el José María, el Juan i l'Eusebi.

El Jordi ha vingut a posar seny i deixar clares les idees a tothom. I quan hem sortit de casa es sentien uns cops de martell ...

A la tarda veurem com ha quedat i dia a dia us anirem informant de l'evolució.



1 comentari: