Avui, l'endemà de Sant Joan, han "aterrat" a casa el José María, el Juan i l'Eusebi.
El Jordi ha vingut a posar seny i deixar clares les idees a tothom. I quan hem sortit de casa es sentien uns cops de martell ...
A la tarda veurem com ha quedat i dia a dia us anirem informant de l'evolució.
Des d'aquí no se sent res!
ResponElimina