dimecres, 26 de juny del 2013

DIA 02

Avui ja comencem a estar en precari, no tenim cuina (fogons, pica, rentaplats, rentadora...) ni aigua calenta!!!.
El progrés no sembla que hagi estat tant ràpid, però les canalitzacions van avançant.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada